Компанія здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
Обов’язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар має бути повністю укомплектований
- Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)
Перед тим як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивезення (тільки Полтава).
Повернення через Нову пошту
- Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
- Для відправки товару необхідно за телефоном +38 095 378-11-29 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
- Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
- Після відправки товару необхідно за телефоном +38 095 378-11-29 повідомити менеджеру номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
Повернення у Полтаві
- Повернення в Полтаві здійснюється тільки в пункті самовивезення протягом 14 днів з моменту покупки.
- Перед тим, як повернути товар, необхідно зв’язатися з менеджером за телефоном +38 095 378-11-29 та оформити заявку на повернення . Офіс знаходиться за адресою вул. Половка 66б, офіс компанії “Віта-Пак”, Полтава.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу
- У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару.
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
- Повернення коштів у разі відправки товару через Нову пошту здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
- Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.