У нашому інтернет-магазині існує дві форми оплати замовлення – це готівковий та безготівковий розрахунок.
Увага!
- Оплата замовлення здійснюється лише в українській гривні.
- За безготівковим розрахунком оплата здійснюється через будь-який банк на Р/С «Райффайзен Банк Аваль»
- Якщо замовлення не буде оплачене в строк 3 (три) дні, воно вважається анульованим.
Оплата замовлення за готівку
При доставці замовлень та при самовивезенні оплатити замовлення можна готівкою як від фізичної особи, так і від організації.
-
Для оплати готівкою від організації при оформленні замовлення потрібно заповнити або прикріпити реквізити організації для підготовки документів. При отриманні замовлення знадобиться довіреність або друк Вашої організації.
- Для фізичних осіб потрібно вказати ПІБ та телефон.
Покупець оплачує замовлені товари при отриманні замовлення, попередньо оглянувши та прийнявши товар.
Оплата замовлення за безготівковим розрахунком
Для юридичних осіб:
- При оформленні замовлення вибирайте спосіб оплати – безготівковий розрахунок;
- Заповніть необхідні поля форми (ІПН, КПП, р/р, к/с тощо) або прикріпіть картку підприємства.
- Менеджер виставляє рахунок для оплати, який необхідно сплатити протягом трьох робочих днів;
Для фізичних осіб:
- При оформленні замовлення вибирайте спосіб оплати – безготівковий розрахунок;
- Менеджер виставляє рахунок для оплати, який необхідно сплатити протягом трьох робочих днів;
- За цим рахунком покупець може перерахувати кошти в офісі будь-якого банку або використовуючи онлайн-кабінет свого банку за реквізитами магазину.
Увага! Оплачуйте замовлення лише після підтвердження менеджером магазину за телефоном або електронною поштою.
Всі необхідні для бухгалтерії документи (рахунок на оплату, рахунок-фактура, чек за готівку) видаються разом із замовленням при отриманні Товару на складі.